צעצועי מין המדריך שלך להנאה והרפתקאות

אם אתם מחפשים דרכים לתבל את חיי המין שלכם, צעצועי מין עשויים להיות הפתרון המושלם. מוויברטורים ועד סטראפונים, צעצועי מין מציעים לאוהבי כל הסוגים הנאה והרפתקאות אינסופיות. על ידי הכנסת צעצועים למערכת היחסים המינית שלך, אתה יכול לחקור דרכים חדשות לחוות הנאה, כל זאת תוך היכרות טובה יותר אחד עם השני. עם מבחר רחב של צעצועי מין זמינים, זה יכול להיות קשה לדעת אילו מהם מתאימים לך ולבן / בת הזוג שלך. כדי לעזור לך, הרכבנו מדריך לצעצועי מין ולהנאה שהם מציעים.
המלצה www.sonuescort.com

למתחילים

אם אתה חדש בצעצועי מין, זה יכול להיות קשה לדעת איפה להתחיל. למרבה המזל, יש שפע של צעצועים זמינים למתחילים שרק מתחילים. הצעצוע החיוני ביותר שיש בחדר השינה שלכם הוא חומר סיכה, כמו Wicked Ultra. חומרי סיכה גורמים לסקס להרגיש נוח יותר ומפחיתים את החיכוך, ומאפשרים חדירה חלקה ומהנה.

כשמדובר בויברטורים, אלה שאנו ממליצים עליהם ביותר למתחילים הם Silver Bullet ו- Bullet Max. צעצועים קטנים ודיסקרטיים אלה מציעים מגוון של תנודות וניתן להשתמש בהם כדי לעורר את הדגדגן, הפין, הפטמות ופי הטבעת.

ויברטורים קטנים או בסגנון קליע מושלמים גם להיכרות עם סוג הגירוי והתחושות שאתם אוהבים, לפני שאתם עוברים לצעצועים מתקדמים יותר.

לזוגות

צעצועי מין נהדרים לזוגות שמחפשים להוסיף קצת תבלין לחיי המין שלהם. ישנם מספר צעצועים זוגיים שניתן להשתמש בהם כדי לעורר את שני בני הזוג. הצעצוע הפופולרי ביותר לזוגות הוא ויברטור We Vibe 4. ויברטור קטן ועוצמתי זה מתחבר באופן אלחוטי וניתן לשלוט בו באמצעות אפליקציה, מה שהופך אותו למושלם לאוהבי מרחקים ארוכים.

כדי להוסיף עוד יותר התרגשות, זוגות יכולים להשתמש ברצועה. צעצועים אלה מאפשרים סקס חדירה ללא צורך בפין, ויכולים להציע לזוגות חוויה חדשה ודרך חדשה לחקור הנאה. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשו ברתמה כדי להחזיק את הצעצוע, וודאו שהוא עשוי מסיליקון או מחומר בטוח לגוף.

עבור BDSM וקינק

עבור זוגות שאוהבים לחקור BDSM וקינק, יש שפע של צעצועים שיכולים לשפר משחק תפקידים והנאה ולהוסיף מימד חדש לחיי המין שלך. לשעבוד ואיזוק, נסו להשתמש בסרט קשירה או בחבל יפני לחוויה מינית אוהבת ובהסכמה.

משוטים, מעצורים ומסכות נהדרים לזוגות שרוצים לחקור את דינמיקת הכוח של משחק BDSM. לגירוי חשמלי, ניתן להשתמש בתיבת הבקרה E-stim וברפידות האלקטרו-סטיים לתחושות קלות או להנאה עזה.

צעצוע פופולרי נוסף עבור משחק BDSM הוא שוטים קלאסיים floggers. כלים אלה משמשים כדי להכות ולהקניט את הגוף והוא יכול להיות נהדר לחקר כאב ותחושה.

למשחק אנאלי

למי הרפתקן ומי שרוצה לחקור מין אנאלי, יש כמה צעצועי מין נהדרים זמינים. הדבר החשוב ביותר כשמדובר במשחק אנאלי הוא לוודא שכל הצעצועים עשויים מחומרים בטוחים לגוף כגון סיליקון, מתכת או זכוכית.

מתחילים לשחק אנאלי אולי ירצו להתחיל עם תקע אנאלי בסיסי או תקע אנאלי רוטט. זה יאפשר להם לחוות גירוי אנאלי ללא צורך בחדירה מלאה. למי שמנוסה יותר, יש גם דילדואים ורצועות שתוכננו במיוחד למשחק אנאלי.

מסקנה

אנו מקווים כי המדריך שלנו צעצועי מין היה מועיל וכי זה נתן לך כמה רעיונות על איך להוסיף קצת הנאה נוספת והרפתקה לחיי המין שלך. בין אם אתה משתמש מתחיל או מנוסה, בטוח שיש צעצוע או שניים שיכולים לעזור לשפר את המפגשים המיניים שלך. אז אל תפחדו לחקור, וליהנות!

סיפורים אירוטיים - מאמרים נוספים

גלו את העיר התוססת רמת גן ישראל

גלו את העיר התוססת רמת גן, ישראל

בלב ישראל, מזרחית לתל אביב, שוכנת העיר השוקקת רמת גן. עם אוכלוסייה של מעל 150,000 תושבים, היא העיר השלישית המאוכלסת ביותר במטרופולין תל אביב. למרות גודלה הצנוע, רמת גן מתגאה בהיסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ואווירה…
גלו את העיר התוססת רמת גן, ישראל
לחקור את עולמן של נערות ליווי מסטיגמה להעצמה

לחקור את עולמן של נערות ליווי: מסטיגמה להעצמה

בחברה של היום, המונח "נערת ליווי" נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית, ומעורר דימויים של ניצול ופעילויות בלתי חוקיות. עם זאת, המציאות של מקצוע זה הולך הרבה מעבר סטריאוטיפים אלה. נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי,…
לחקור את עולמן של נערות ליווי: מסטיגמה להעצמה
הוא הפיתוי של נערות ליווי מבט מקרוב על בני הלוויה המבוקשים ביותר בעולם

הוא הפיתוי של נערות ליווי: מבט מקרוב על בני הלוויה המבוקשים ביותר בעולם

במשך עשרות שנים, נערות ליווי היו נוכחות בולטת בעולם הבידור והחברות. נשים אלה, שלעתים קרובות אינן מובנות כהלכה ומוצגות באופן שגוי, הן הרבה יותר מסתם אמצעי להגשמת תשוקות בשר. יש להם קסם מסוים, כריזמה ואינטלקט…
הוא הפיתוי של נערות ליווי: מבט מקרוב על בני הלוויה המבוקשים ביותר בעולם
מרתקים את עולם הבלוגים הארוטיים מדריך מקיף

מרתקים את עולם הבלוגים הארוטיים: מדריך מקיף

בעידן הדיגיטלי של היום, האינטרנט הפך למרכז לאינספור צורות ביטוי ותקשורת. מחדשות ופוליטיקה ועד בידור ואמנות, העולם המקוון פתח שפע של דרכים יצירתיות לאנשים לחלוק את מחשבותיהם, רעיונותיהם ותשוקותיהם. אחת מצורות הביטוי המסקרנות והשנויות ביותר…
מרתקים את עולם הבלוגים הארוטיים: מדריך מקיף

סיפורים אירוטיים