הסוגים השונים של פטישי מין

עולם המיניות האנושית הוא עצום, ועבור רבים, מורכב למדי. ישנם סוגים שונים של פעילויות מיניות, פטישים ופנטזיות ששבו אנשים במשך מאות שנים, כל אחד עם המשיכה הייחודית שלו. פטישים מיניים הם סוג אחד כזה של פעילות, והם מוגדרים בדרך כלל כעניין מיני אינטנסיבי ומתמשך באובייקט, פעילות או חלק גוף מסוים. פטישים מיניים יכולים לכלול מגוון פעילויות, החל ממשחק פנטזיה פשוט ועד פעילויות פיזיות בפועל. במאמר זה, אנו בוחנים מקרוב כמה מהפטישים המיניים הנפוצים יותר וכיצד הם יכולים לגרום הנאה למי שעוסק בהם.

פטיש בלונים

פטיש הבלונים הוא סוג של פטישיזם מיני שסובב, ניחשתם נכון, בבלונים. בעוד שעבור רוב האנשים, בלונים עשויים פשוט להביא שמחה במסיבת יום הולדת, עבור חלקם, זהו מקור אמיתי לעוררות מינית. סוג זה של פטישיזם מיני תועד אצל אנשים מכל המינים והנטיות המיניות. אנשים העוסקים בסוג זה של פטיש עשויים להיות מופעלים על ידי הצליל שהבלון משמיע בזמן שהוא מנופח, המראה של הבלון, ו / או התחושה של הבלון מתפוצץ.

פטיש לרגליים

פטישים ברגל הם אחד הפטישים המדוברים יותר. פטיש לרגליים הוא בדיוק כמו שזה נשמע – משיכה חזקה לרגליים. כמו פטישים של בלונים, פטישים רגליים יכולים להיות נוכחים בכל המינים והנטיות המיניות, אם כי לעתים קרובות הם קשורים בעיקר לגברים הטרוסקסואלים. אנשים העוסקים בפטיש כף רגל עשויים להתעורר ממראה כפות הרגליים, מהתחושה של נגיעה או דגדוג של בהונות, או פשוט מפנטזים על כפות רגליים.

מציצנות

מציצנות היא סוג של פטישיזם מיני שבו אדם מתעורר מינית על ידי צפייה באחרים עוסקים בפעילויות אינטימיות, כגון מין. למרות שזה אולי נשמע כמו סוג של אקסהיביציוניזם, חשוב לציין כי המציצן אינו משתתף בפועל בפעילות ואינו מקבל ממנה סיפוק מיני ישיר. מציצנים מעדיפים לעתים קרובות להתבונן בדיסקרטיות מרחוק, כדי לא להיתפס על ידי האנשים שהם צופים בהם.

תפקידים

משחק תפקידים הוא אחד מפטישי המין הפופולריים ביותר וכולל שני אנשים העוסקים בסצנה או פנטזיה שבה אחד האנשים לוקח על עצמו דמות מסוימת. תרחישי משחק תפקידים נפוצים כוללים בוס ומזכירה, מורה ותלמיד, רופא ומטופל וכו '. במהלך משחק התפקידים, למשתתפים יש את החופש לממש את הפנטזיה שלהם, בדרך כלל בצורה בטוחה ובהסכמה, ולעתים קרובות יכולים למצוא סיפוק מיני בעיסוק בפעילות מסוג זה.

אקסהיביציוניזם

אקסהיביציוניזם הוא סוג של פטיש מיני שבו אדם אחד מתעורר על ידי חשיפת איברי המין שלהם למישהו אחר. בניגוד למציצנים, אקסהיביציוניסט מקבל סיפוק ישיר מחשיפת עצמו, וגם בן זוגו עשוי לצפות ו/או להשתתף. סוג זה של פטיש יכול להיות מסוכן, עם זאת, כפי שהוא נחשב בדרך כלל מעשה פלילי יכול להנחית את אקסהיביציוניסט בצרות עם החוק. חשוב לוודא שכל המעורבים הם בגיל החוקי ונתנו את הסכמתם לעסוק בפעילות לפני שהם ממשיכים.

מסקנה

כפי שפירט מאמר זה, פטישים מיניים מכסים מגוון רחב של פעילויות שאנשים עשויים למצוא מעוררות או מהנות. בעוד פטישים מסוימים יכולים להיות תמימים למדי או אפילו הומוריסטיים, חשוב לזכור כי לעתים קרובות הם כרוכים במגוון רחב של פעילויות אשר יכול להיות מסוכן פיזית ורגשית. מסיבה זו, כאשר עוסקים בכל סוג של פעילות מינית, חשוב לוודא כי ניתנה הסכמה וכל המשתתפים הם בגיל החוקי. בנוסף, חשוב להכיר בכך שפטישים אינם מעידים על אופיו או מוסריותו של אדם ואין להשתמש בהם כמקור לשיפוט או ללעג.

סיפורים אירוטיים - מאמרים נוספים

גלו את העיר התוססת רמת גן ישראל

גלו את העיר התוססת רמת גן, ישראל

בלב ישראל, מזרחית לתל אביב, שוכנת העיר השוקקת רמת גן. עם אוכלוסייה של מעל 150,000 תושבים, היא העיר השלישית המאוכלסת ביותר במטרופולין תל אביב. למרות גודלה הצנוע, רמת גן מתגאה בהיסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ואווירה…
גלו את העיר התוססת רמת גן, ישראל
לחקור את עולמן של נערות ליווי מסטיגמה להעצמה

לחקור את עולמן של נערות ליווי: מסטיגמה להעצמה

בחברה של היום, המונח "נערת ליווי" נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית, ומעורר דימויים של ניצול ופעילויות בלתי חוקיות. עם זאת, המציאות של מקצוע זה הולך הרבה מעבר סטריאוטיפים אלה. נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי,…
לחקור את עולמן של נערות ליווי: מסטיגמה להעצמה
הוא הפיתוי של נערות ליווי מבט מקרוב על בני הלוויה המבוקשים ביותר בעולם

הוא הפיתוי של נערות ליווי: מבט מקרוב על בני הלוויה המבוקשים ביותר בעולם

במשך עשרות שנים, נערות ליווי היו נוכחות בולטת בעולם הבידור והחברות. נשים אלה, שלעתים קרובות אינן מובנות כהלכה ומוצגות באופן שגוי, הן הרבה יותר מסתם אמצעי להגשמת תשוקות בשר. יש להם קסם מסוים, כריזמה ואינטלקט…
הוא הפיתוי של נערות ליווי: מבט מקרוב על בני הלוויה המבוקשים ביותר בעולם
מרתקים את עולם הבלוגים הארוטיים מדריך מקיף

מרתקים את עולם הבלוגים הארוטיים: מדריך מקיף

בעידן הדיגיטלי של היום, האינטרנט הפך למרכז לאינספור צורות ביטוי ותקשורת. מחדשות ופוליטיקה ועד בידור ואמנות, העולם המקוון פתח שפע של דרכים יצירתיות לאנשים לחלוק את מחשבותיהם, רעיונותיהם ותשוקותיהם. אחת מצורות הביטוי המסקרנות והשנויות ביותר…
מרתקים את עולם הבלוגים הארוטיים: מדריך מקיף

סיפורים אירוטיים